Jak zlepšit signál u chytrého Android mobilu ?

Android školení :

Jak zlepšit signál u chytrého Android mobilu ?

Rada zdarma.

Není potřeba žádný repeater signálu.

Předem upozorňuji, že se jedná o naši zkušenost, která pomohla již desítkám lidem = uživatelů chytrých mobilních telefonů.

U nejnovějších mobilů Android, ale i Apple lze měnit sílu signálu v nastavení mobilu.

Mobily pro hovory používají aktuálně v ČR v roce 2021 – 4 typy sítí :

  1. a) LTE (4G) je nejnovější , a bohužel většina nových mobilů je nastavena právě na tuto síť nejden pro rychlé datové přenosy, ale hlavně pro hovory ! Ikdyž případně mobil umožňuje vypnout Hovory VoLTE, z praxe máme odzkoušeno, že to nepomůže síle signálu.Evidentně mobil zůstává na jiné síti než 2G
  2. b) 3G (UMTS, HSDPA,HSUPA) = zaniká
  3. c) 2G (GSM,GPRS,EDGE) = doporučujeme
  4. d) 5G – nová síť 2021

Postup:

Nastavení

Připojení

Mobilní sítě

Režim sítě : Pouze 2G


Dle naší praxe nevadí být připojen jen na síti 2G (opravdu má jiné pokrytí), a v případě potřeby rychlých dat (pokud jsou k dispozici) se do 10 sekund manuálně přepnout na LTE/3G/2G v nastavení.

Po skončení potřeby rychlých dat se opět přepnout jen na 2G , pokud to typ mobilu umožňuje. Například značka Samsung to umožňuje u všech modelů co jsme kdy testovali.

Ikdyž budete jen na 2G, mobilní data Vám budou fungovat, ale pomalu !

Pro messengery a facebook zprávy jsou 2G data dostačující.

Dokonce lze u operátora požádat u SIM karty zakázat LTE volání (LTE data zůstanou).

Nám tento zákaz LTE prakticky nepomohl v síle signálu, a SIM zůstává přihlášena nejspíš nadále na 3G = která má horší pokrytí pro volání než 2G.

Pokud chcete Android školení a pomoc ,obraťte se na nás.

www.duomobil.cz , http://www.duomobil.cz/kontakt/

Sdělte nám prosím, zda Vám naše rada pomohla ? duomobil@duomobil.cz

Děkujeme Vám předem.

Nebudeme se zlobit za kladné hodnocení naší firmy na : facebook, google , youtube apod.


Hodnocení paní , které jsme pomohly 23.01.2023 a 24.01.2023

Zuzana Skalická zuzkaskalda@seznam.cz

kopie emailu:

Dobrý den, chtěla bych se s vaší firmou podělit o zážitek s o2guru (pracovníci v o2 centrech).

Koncem listopadu ´22 jsem si zakoupila nový telefon Samsung Galaxy A33 5G, za zhruba 8.000,- Kč. Záhy jsem zjistila, že se mi často lidé nemohou dovolat, po čase jsem zjistila, že je to slabým mobilním signálem. A to jen když jsem doma, ve svém bytě v Praze. Opakovaně jsem navštívila svého operátora o2 na různých pracovištích, chatovala jsem s nimi, přepojili mě i na technickou podporu. Zkontrolovali pokrytí, vzdáleně diagnostikovali,vše ok.

Já však doma stále jednu, max dvě čárky, někde v bytě taky žádnou.

Nikdo z mnoha „odborníků“ mi nedokázal poradit. Nikdo! Ponořila jsem se do hlubin internetu, ale na váš článek „Jak zlepšit signál u chytrého Anroid mobilu“, s videem pana Zdeňka Stacha, jsem bohužel nenarazila. Mohla jsem si ušetřit nervy, které jsem měla při představě, jak mobil reklamuji apod. Na postup, který pan Stach srozumitelně popisuje, jsem přišla sama! Jeho příspěvkem jsem si akorát ověřila, že jsem (byť zcela intuitivně) postupovala správně. V Režimu sítě mám 5 možností, zvolila jsem 3G/2G (automaticky připojit) a – 5 čárek všude v bytě!! Nepřetržitě! Přednastaveno bylo 5G/LTE/3G/2G (autom. připojit). Vypnutí LTE nic nezměnilo. Až 3G/2G. Ale než jsem na to přišla!!

Vše ostatní je jak říká pan Stach; venku, při datovém připojení, si to, v případě nutnosti, přepnu.

Co říkáte na naše o2 guru?!?

A proč mám takovou radost ze své „opravy“ telefonu? Je mi přes šedesát a nemám žádné technické vzdělání! Jupí!

A mohu – případně – příště požádat o radu přímo vaši firmu?

Se srdečným pozdravem Zuzana Skalická

dobrý den

děkuji Vám za pochvalu !

určitě rád pomůžu

pěkný den Stach Zdeněk 602555777

Vážený pane Stachu, děkuji za odpověď! Mám radost, že ještě existují opravdoví odborníci.

Ale chápete tu neodbornost o2 guru, když na to přijde stará ženská s pouze humanitním vzděláním, a oni ne??

Kdybych někdy v budoucnu potřebovala pomoc, obrátím se s důvěrou na vás.

Krásný den! Zuzana Skalická


Hodnocení pána , kterému jsme pomohly 10.02.2023

Pavel Šíma (pavel.sima1313@seznam.cz)

Dobrý den,
mám v místě bydliště problém se slabým signálem na volání a mobilní data.Pokrytí internetem přes Wifi u nás neni možné,proto používáme mobilní data.
U mého mobilu Samsung A21s je slot na 2sim.Po přenastaveni dle Vaší rady,a to vypnutí síťe LTE u obou sim karet pro volání,následně u sim 1 pro volàní nastaveno pouze síť 2G,u druhé sim 2(datová sim) nastaveno LTE/3G/2G(automaticky připojit) se signál na volání(sim1) z jedné čárky zvedl na plný 5 čárek a u datové(sim2) signál z E na 4G.
Super.Děkuji moc za radu.Už jsem nevěděl jak příjem volání a dat vyřešit,zda-li zakoupenim noveho mobilu nebo nějakým zesilovačem-anténou.
Ještě jednou děkuji.
S pozdravem
Šíma Pavel


Hodnocení pána , kterému jsme pomohly 21.02.2023

LUhan zcervusl@gmail.com

Dobrý den ,děkuji za ochotu a nabídku.Dále mi velice pomohl váš návod na zlepšení příjmu signálu přechodem na 2G neuvěřitelně jednoduché.S pozdravem LUhan